nuffnang ads

Monday 19 December 2016

Lazada and Zalora 12.12 Flash Sales

Aka Mak-Mak yang gila sales.....

Sebulan- dua ini kita tengah gila dengan dua website yaitu Lazada dan Zalora.

Why so...??
Because both of this website tengah sales gila-gila kentang.

Betul, kita tak tipu..

Another website pun cakap tengah buat sales juga, but I calculate, I compared, I rasa, I icip...

still Zalora and Lazada have the craziest sales.




*satu pcs diapers kena RM 0.41 
haa.... apa tak murah?? Normal price RM 0.62 per pcs ko
(mamy poko jangan tanya lah.... tak mampu beli)


Because currently I don't need anything.

I have enough shoes, I (don't) have enough hand bag **which I will buy from Zalora soon.
I have enough stuff at home right now, I just wait flash deal to get the cheapest diapers for Marcella.
siap buat excell calculation untuk tahu per/pcs price dan compare dengan several website..
haha, giler tak?
agak gila jugak la... :)

Selain diapers, barang lain yang Mak beli ialah:




Brown Shoes untuk Bapak Marcella.
After Discount this and that, jatuh RM 80++

Not bad at all



Sling Bag for Mama,
to replace the current sling bag yang sudah tercabut kulit-kulit nya because Marcella 
selalu gigit most part of it.



So, basically when people start crazy about the flash sales for online shopping. I don't think I'm that crazy and tenggelam  dalam lautan sales kan... hihi

I guess I still in control and ONLY bought what we need hihhi... bukan gila-gila kan ya

2 comments:

just tama said...

Wew suka sale emake marcella inih :)

Mama The Explorer said...

Memang suka kak Uni, dasar Mamake medhit... haha,
kalau perlu beli barang ngempet ditunggu sampai sales and end of season